سخنگوی شورای نگهبان از تائید طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ خبرداد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد نمایندگی ایران: آمریکا سلاح‌ هسته‌ای برای اسرائیل تکثیر کرد هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: اسرائیل پیشنهاد جدید جامعی برای آتش بس ارائه کرده است ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است تداوم مواضع خصمانه اتحادیه اروپا علیه ایران | آشتیانی تحریم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام منطقه بسته نظامی در شمال فلسطین اشغالی | حمله پهپادی به «عکا» (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پادشاه بحرین: برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران تلاش می‌کنیم شلیک ۱۰۰ موشک حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش روسیه به حمله تروریستی به تاسیسات اصفهان

  • کد خبر: ۱۴۸۰۶۳
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
واکنش روسیه به حمله تروریستی به تاسیسات اصفهان
وزارت خارجه روسیه ضمن «تحریک‌آمیز» خواندن حمله تروریستی در اصفهان، گفت که حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) وقوع حمله تروریستی ناموفق علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اصفهان را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند.  حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مسکو درباره مذاکرات بازگشت به توافق هسته‌ای نیز توضیح داد: «غرب در تلاش است تا با حمایت از اعتراضات در ایران، توجهات را نسبت به از سرگیری توافق هسته‌ای منحرف کند».

در این بیانیه تاکید شده است: «روسیه امیدوار است که غرب بازی در مورد برجام را متوقف کند و قدرت تصمیم‌گیری در مورد ازسرگیری توافق را پیدا کند».

وزارت خارجه روسیه همچنین اظهار داشت: «ما گفتگو با اروپا در مورد امنیت را رد نکردیم و امید خود را در مذاکره را از دست ندادیم».

این وزارتخانه درباره تنش‌زایی آمریکا در شرق آسیا نیز گفت: «بازگشت تسلیحات اتمی آمریکا به جنوب شبه‌جزیره کره عواقب فاجعه‌باری به‌دنبال خواهد داشت. احتمال تشدید تنش در شبه‌جزیره کره وجود دارد، اما روسیه امیدوار است که وضعیت تا آن حد خطرناک، بدتر نشود».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->